Hey there my beloved readers, miss me? Bahaha I miss you too <3
okay so this is act recent pic, bru 2weeks gok lah, gune fon je pon lol.
Tpi napok putih pelik je op? ._. Hmm sinaran matahari kot :3
Tuh pon shawl bru beli, rm15 je, panjang lok tuh :D
Tuh act dlm keta mase otw blik ganu from melaka, my recent vacation :)
so I'm here to update a few stuffs, rindu lok ber-blogging ni <3
See? Up there? tuh act chandelier kt lobby Hotel Hatten yg kteorg stay tuh :)
Its act super duper pretty, tpi dop clear sgt dlm gmbr ni :(
Tpi whenever I look up, I feel like I'm seeing diamonds in the sky <3
Bilik dye pon okay, ade 2 tv, tpi toilet tkdok bathtub T.T dakpelah brsyukur je :D
The whole family, napok ngat kecoh op? -.- Huahuahua :P
My brothers, Khalis & Harris <3 Ototototo :3
So tuh lah gmbr mase naik Menara Taming Sari, letih woo, sbb byk jalan2 hri tuh D:
Act gmbr ni amek sbelum menara tuh start moving sbb after amek gmbr ni tros lights off.
mahal gok tiket dye, around RM15 each lah, so total for whole family around RM75.
Dye bleh naik 10min ke 15min gitu je tpi rase skejap ngat :(
Eventhough debo & gayat at first tpi sempat gok amek gok scenery mase tuh :D <3
Cahaya tuh kes lupe off flash :P
Again still lupe off flash, tpi look down there! Swimming pool! :D
Yg ni off flash :P cantik kan? full of lights :3 ohh yg depan belah kanan tuh Hotel Hatten :)
So mcm tuh lah, it was a memorable experience <3
Sempat gok stop kat Tangkak, Johor <3 I bought so many kain xD
I bought smething special, tpi gmbr dop upload ag <3
Errr, okay I know muke mcm pelik sket -.- Tgh baring dlm keta benonye ehh xD
Duk bosan2 eh, the snap-2 lah gmbr sket :P bibir gitu kes mkn gula2 benor ._. instant lipgloss <3
So conlusion nye, best gok lah g cuti, ty parents for making it happen <3 Loveyou :*
Okay then, laen kli lok update <3 Assalamualaikum :)








No comments:
Post a Comment